WORK!!

God morgon, god morgon, börjar inte förrän 12 idag, så jag sitter o slappar framför datorn just nu....men hittar inget roligt att läsa...=)
så nu skriver jag ett litet inlägg!! Idag jobbar jag sent, ....och just det, det blev ingen träning idag tyvärr...känner mig dålig! Men SNART jag lovar! och det går ju inte ikväll eftersom dem stänger så tidigt..men imon kanske! Då måste det bli av!
Satt och funderade över helgen, jag ska faktiskt gå på fotboll på pippi arenan!! haha, jag som typ hatar o gli på fotboll, men jag ska ge det en chans. och så måste man ju ändå kunna säga att man varit där! Och jag har ju sån tur som har min kollega som ha VIP platser!! Jag tänker inte betala för fotboll, så mycket kan jag säga!! Haha
det blir nog bra!

Tjillevippen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0