Take care!!


anna och jag


jag anna och kalle


Ny dag, nya utmaningar!! =)

Idag börjar dagen inne i stan med Anna =) lite shopping kanske, och sen fest hos Anna!! Så får vi väl se om det blir Harrys lite senare. Ska bli super roligt!! =)
Igår var vi ute en sväng också, men det blev relativt lugnt, var hemma innan 1, för att inte förstöra valborg!!

Lägger upp lite bilder från igår, enjoy!!

kommer fler bilder senare!!

Hoppas alla får en trevlig valborg!

God morgon!!


Goodnight!!

Detta är typ mitt andra inlägg, och jag har ingen inspiration för fem öre!! Det är ju pinsamt!
Jag antar att det kommer gå av bara farten om ett tag, hehe, or NOT! Vi får se vi får se!

Nu är det iallafall snart läggdags, för imorgon blir det jobb igen! Och det är fullbokat så det blir en hel del att göra... men det är bara roligt! Sen får man ta helg, och då blir det kanske lite valborgsfirande...

Godnatt

Leva livet

testing testing!!!!!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0