Trött som få!!!!!

Jag kan ju konstatera att det blir inga barn inom den närmsta framtiden!!! Hahaha. Nädå, dem är snälla, men det är ett krävande jobb att ha hand om tre barn! Jag som inte ens har ett enda själv!! Jag måste ju ge alla mammor credits, speciellt en dag som denna (Mors Dag), för att det nog är det tuffaste jobbet!! Ha hand om barnen, jobba och köra dem hit o dit, laga mat, städa, tvätta, diska, inte nog med det, man ska även ha tid att leka med barnen. NÄR DÅ????? Nä, känner mig inte redo för det livet än! Undrar om man någonsin kommer göra det?! Svårt att tro det... men jag antar att det kommer naturligt när det är ens egna, och man får växa in i mammarollen från dag ett!! Och ETT barn i taget..... hahahaha
På bara några dagar har  jag blivit trebarnsmamma, husägare, bilägare och salongsansvarig! Det ni! =) Förtjänar en fet semester sen tycker jag.. ser fram emot SF i september!
Nu har jag iallafall lagt dem två små, den stora sköter sig ganska bra själv, skönt!
Nu ska jag slappa framför tvn, och imorgon kommer antagligen deras pappa hem, och det innebär för mig SEMESTER!!!!! Haha
HOME SWEET HOME!!!!!

Ha en underbar kväll allihopa!!
Hörs kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0