Tjena!!

Ja får tacka för kommentaren om att jag ser lite sliten ut hahaha tackar tackar!! =) men det var ju jag som sa det..hehe
idag har jag slappat hela förmiddagen på mammas balkong, skööönt, och jobbat från 14-18, så en ganska lugn dag!! Det behövs ibland! Och man vill ju gärna passa på att njuta av det underbara vädret!
Imorgon har jag planer på att börja träna faktiskt, JAPP, tro det eller ej, men nu gäller det!! Så imon bitti drar jag mot gymmet, wish me LUCK!! Jag kan behöva det! hehe
Nu blir det en luuugn kväll med lite tv kanske?! Får se...
har precis legat på spikmattan min söta mamma "lånade ut" (skänkte), haha, och det känns redan bättre i min 26åriga gamla rygg! Det är inte lätt att bli gammal...

trevlig kväll

In my pyjamas (från Victorias secret)   =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0