Party party!!

Hej hej

hade en underbar kväll med mina underbara vänner igår kväll!! Och hela helgen har jag spenderat hos Ana Banana =) såå mysigt. I fredags var det mest chill framför tvn! Lördag = FEST!! Drog vidare mot Harrys och dansade natten lång... idag har ja o anna bara slöat framför tvn, grillat lax och ätit, sen glodde vi på Lejonkungen, vilken nostalgi! Det föll en hel del tårar också, den är ju så fin och så sorglig...)= men slutet gott, allting gott! Likaså var min dag, avslutade med tacos hos min sambo Moa, som hon o gänget fixat lagom tills jag kom hem från lång promenad med Enni! Nu är jag slut som människa... försöker få ihop en skrivare det går sådär..

Sov gott allesammans!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0