överkörd av en lastbil.....typ

upptäckte att mitt inlägg från i morse typ försvunnit eller nåt, kom aldrig upp...uppdaterade igen och hoppas att det kommer upp...
nu har jag dammat, dammat och dammat hela kvällen, för det såg ut som fan här, och jag har värsta dammallergi, på riktigt, tror faktiskt det är därför ja knappt kan andas! Så nu hoppas jag att det blir bättre! Vågar inte vädra för mycket heller, ifall det är pollen, vore ju himla skönt om det kunde lägga sig bara nån timme eller så!! ORKA snyta sig en gång i minuten, ja överdriver INTE!
Nog med klagosång!! Idag har jag tränat, skönt!! Sprang 30, gick 20, och sen armar o ben!! Känns som jag blivit överkörd av en stor, fet, tung lastbil...(Iofs är väl alla lastbilar stora, feta och tunga??!!), anyways, men det är en ganska skön känsla! Ska nog lägga mig på spikmattan och sen decka! Looking forward too!

Nighty nighty


Kommentarer
Postat av: Anette

God morgon! Jag tror snarare du behöver vila dig ordentligt så går nog förkylningen över....:-)



Kram

2011-05-24 @ 09:04:03
Postat av: Josie

nej, asså jag tog 2 allergitabletter innan jag la mig, för jag bara snorade hela tiden. och idag är det faktiskt bättre!! Så någon form av allergi är det iaf! ska gå o kolla.... kram på dig mamma

2011-05-24 @ 09:17:36
Postat av: Anette

Vad bra att det känns bättre! Kram

2011-05-24 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0