nu är det lugnt...skönt!!

när vi kom hem från min brorsson idag, så ställde jag mig direkt och fixade mat, fläskfile med potatisgratäng och suuuupergod gräddsås!! Till "mina" underbara busfrön!! Haha
Fick hota med att det inte blir något godis om dem inte ville äta, så dem åt!
Nu har det intagit vardagsrummet med godis, chips, läsk och en maaassa leksaker med tvn på i bakgrunden...
och ja, jag passar på att sätta mig en stund vid datorn, och hoppas att lugnet håller sig!!!!!
efter lugnet kommer stormen brukar det ju heta... haha
men inte idag, hoppas jag!
Imorgon är det jobb igen, och ganska så tidigt dessutom...har baluppsättning och en klipp och sling! Får se om jag kanske kan ta ett kort på uppsättningen och visa upp imorgon kväll! =) Om det är nån som är intresserad av att se?!
Inte så många som kommenterar, dock har jag inte så många läsare heller, eftersom ja inte gjort någon reklam whatsoever!!
well well, nu ska jag bara luta mig tillbaka i sängen en stund, och njuta av tystnaden! Syskonkärlek är väl underbart???!!! =/

fullt upp eller?!

jag, min lilla brorsson, och två av mina "tillfälliga" barn.....


jag, brorsson och sen en av de andra =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0