Måndag kväll!!

Nu är det måndag kväll/natt, och jag är äntligen hemma igen hos min sambo Moa!! =) Jag är sååå lycklig! Ja kommer nog sova som en liten gris inatt. Och barnen är nog glada över att pappa är hemma haha =) nu slipper dem mig!
Ska snart gå och nanna, för jag har en suuuuperlång dag framför mig imorgon, har typ 4 klipp o sling, och 1-2 klippningar, minns inte riktigt! Men det är roligt att det är mycket att göra...Denna veckan är iallafall fullbokad! =)

Jag har förträngt att jag måste gå och fixa ett pass, innan jag åker till SF! Det kan ju vara bra att ha! Mitt andra går ut i augusti, så det kommer jag inte långt på! Och så måste jag även fixa en extern hårddisk, är det någon som vet vilken man ska köpa????? Det är inte riktigt "my thing", så att säga!

Här kommer en trötter bild på mig, så här ser jag ut nu, nyduschad osminkad och aaaastrött!!

Nanna sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0