HOLA!!

Jag FICK ta kort på min kompis sidecut idag, jippie!! Men slutresultater är inte förrän på fredag, så jag lägger upp bilder då istället! Ska nämligen sätta i lite extensions också!! Det blir spännande! =)
Nu har jag jobbat, gått långpromenad med Elin, bokfört och nu sitter jag här och kollar på Marley & Me eller vad den nu heter, lite i bakgrunden...Hehe
Måste nog vila lite nu, för jag har en lång, tuff vecka framför mig! Barnvakt åt tre ungar i ca 1 vecka eller nåt, jobba själv på salongen när min kollega åker iväg på kurs en HEL vecka...och så ska ja hinna med att träna också, ser inte framför mig hur detta ska gå till!! Men det brukar lösa sig! Sova kan man ju göra när man är död!
Eller nåt...
Anyway, ha en trevlig kväll! Och gör inte som jag, alltså, boka inte upp er på för mycket på en o samma gång, det blir sällan bra!

GODNATT KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0