härlig morgon

NOT!!! det är ju storm ute!! Åh vart tog det fina vårvädret vägen? och när kommer sommaren? I wonder!!
Work work today, och sen träning!! Jag tror att dammningen här hemma gjorde sitt, inte lika snorig längre alls! Men hostan är kvar, men det är väl förkylning gissar jag! En salig blandning! =)
Nu laddar jag med kaffe för en lång dag! Sen blir det packning ikväll, för imon är det dags att flytta på sig till kollegan o installera mig!! Och hennes härliga ungar! Hehe =) Allvarligt, dem är härliga!
ser nu att ja måste färga utväxten, men det får väl vänta tills min kollega kommit tillbaka, lär ju inte hinna innan! det är för mycket att göra på salongen, vilket iofs är bra!

Nähä, nu drar jag
Ha en underbar dag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0