Godkväll!!

Hej kära blogg!! =) och läsare, om det nu är några haha =)
idag har jag tränat igen, DUKTIG!! Dock har jag fått nåt knas problem med mitt knä, och det känns ju inte så jätte roligt, nu när jag äntligen tagit tag i träningen....)=
Men det ordnar sig nog, får väl sluta springa och cykla eller nåt istället!!
anyway, har haft besök av en trevlig vän idag, fick blommor också!! =) alltid lika kul.... så vi fikade lite tårta och så! Annars så har det inte hänt så mycket idag, känns som jag skulle skriva om nåt särskillt, men minnet är ju som en guldfisks, alltså = INGET minne alls!
Imon fyller pappsen år, så då ska han firas! Alltså jag försöker lägga upp videos på bloggen, men det går inte så bra, jag är ju ingen blogg veteran precis!
Just det, nu kom jag på det, höll på att tända eld på min kompis balkong idag haha, kände hur det luktade bränt inifrån...öppnade balkongdörren och där brinner det i askkoppen!! OOPS!! En liter vatten över så var d löst.. hehe, har hänt en gång tidigare faktiskt, dock inte här! Ja måste lära mig släcka ordentligt! FYA mig!
Natti natti

En liten smygtitt på min nya jacka! Sååå snygg!! happy happy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0