goddagens!!

Idag är jag sluut!!! är absolut inte bakis på nåt sätt, det blev lugnt på den biten igår! Men jag hade hur kul som helst igår, alla var så glada och på G, kunde inte blivit bättre! Avslutade kvällen på Harrys!!
Lägger upp nån bild eller två!! =)
Jag har däremot ont i halsen IGEN, och näsan rinner, o ögonen o halsen kliar! Vet inte om det är förkylning eller allergi, kanske skulle gå o kolla upp det??!! Det börjar bli tröttsamt nu! Bara jag inte är allergisk mot nåt på jobbet, för då blir det lite jobbigt!! )=
Nu har jag precis ätit, och nu ska jag bara slappa hela kvällen, eventuellt ta en långpromenad i det fina vädret! Får väl se om jag orkar!

Kram kram

JAG OCH VAHIDA =)

ON THE DANCEFLOOR!!!!!
MIN ENNI OCH JAG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0