Glömt ta bort prislappen på tröjan nån?????

Hahahaha, min sambo Moa och jag var och handlade på Maxi en sväng nu ikväll, sen tog vi en vända i stan och andra sidan slottet, där vi fick för oss att ta lite kort!!!!! Hahahaha, det var hur roligt som helst, sen såg jag att Moas prislapp på hennes nya tröja satt kvar, den bara hängde o dinglade hahaha
När jag informerade henne om den tråkiga nyheten haha, så skämdes hon rejält!! Kommentaren: nä va fan, har jag gått runt med den här på Maxi lixom? FYYY FAAAAN vad pinsamt! =)
Det är väl inte hela världen, men jag kan förstå känslan! LOL Sötmoa.....

Har jobbat sjukt mycket idag, och imorgon blir det värre! Jobbar 8.00-19.00 LOVELY!!!!! Aja, skönt att man är ledig på torsdag, så man kan vila lite!
Imorgon så blir det eventuellt utgång, men när jag tänker efter så vet ja faktiskt inte om jag orkar! Måste nog gå och kolla upp min förkylning istället, haha, den har hållt på i 2 månader nu..Känner väl att det börjar bli lite smått irriterande!

Nehe, nu måste jag verkligen sova! Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0