Envisas med att läsa mitt horoskop i östra...

img_0919 (MMS)

Envisas med att läsa mitt horoskop i östran varje dag!! Förstår inte varför, helt ärligt så tror jag inte ett skit på det!  Och på varenda horoskop så finns det ju tusentals beskrivningar hur man är som person!!, klart att en hel del stämmer in på alla! Och dessutom så känner jag en massa människor som inte alls stämmer in på sina horoskop .. Är dem bara få undantag eller? Nä tror inte på sånt! Vem kom på det egentligen?? Men liknförbannat läser jag det varje dag. Men vi kan väl fortsätta att inbilla oss att det stämmer för skojs skull. Det är ju trots allt liiiika spännande varenda gång! Vad tycker ni om horoskop ? Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0