Aloha friends!

Nu har jag tränat, blev bara 45 min på bandet, sen orkade inte min hosta mer!! Lät som en gammal rosslig whiskeytant när jag sprang där och flåsade.....så jag kände att nu får det vara nog!! Lär ju inte bli någon träning nu på några dar när jag ska vara barnvakt, men det kanske är bra!! Så jag får vila ut ordentligt, som min mamma så fint påpekade!! =) Mammor vet!

Just nu lyssnar jag på run the world (girls) med Beyonce!!!!! Riktigt bra text måste jag säga! Girlpower! YEIII!!

My persuasion can build a nation
Endless power, the love we can devour
You'll do anything for me

Who run the world? Girls (girls)
Who run the world? Girls (girls)

Haha, om det ändå vore så enkelt! =)
Men man måste ju tro på sig själv?!

Här kommer några girlpower bilder från ett tag tillbaka!!!!!







WHO RUN THE WORLD? GIRLS GIRLS!! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0