20110627

Nu har jag och Emelie varit ute på långpromenad! det var riktigt skönt, vilket underbart väder vi har fått!!!!! Det är mer än välkommet! =)

Har på real housewifes eller nåt sånt skit i bakgrunden, (på grund av att Moa inte stängde av tvn innan hon gick), och vilket skit det är rent ut sagt!!!!! Jag skäms! Hur kan man bete sig så där, dem är ju inte direkt 14 längre..då kan man väl köpa det, men dem är ju mycket äldre än så! Pinsamt värre! Så avundsjuka på varandra, att dem bara orkar?! I dont get it!

Nu tror jag att jag ska sätta mig ner med lite arbete som måste göras, känner verkligen inte för det. men vad har jag för val? Inte mycket.....

Fan vad jag är nojjig? Tyckte någon grejade med låset i dörren, så var det på tvn, hahaha I hope!!!!!

Sov så gott Puss o kram

Hittade en gammal bild från förra året, haha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0