TOBLERONE!!!!!

Tjenixen
lång dag på jobbet idag igen, slutade cirka 19.30, och efter det så åkte jag till mina kära gamla vän Martina och hennes goa lilla bäbis Klara!!! =) Blev bjuden på tacopaj och sallad, sååå gott! Sen tog vi en långpromenix!
Och glömde berätta att jag fick 2 stycken jääättestora Toblerone utav min kollega som jag var barnvakt åt...asså nu lät det konstigt, inte att jag var barnvakt åt henne, men åt hennes barn!!!!!
Plikten kallar = sängen skriker efter mig!
Godnatt

GESCHLAAAAKKKKT!!!!! Hehe =)

Kommentarer
Postat av: Kent

Den ena Tobleronen ser redan öppnad ut!?

2011-06-10 @ 07:21:10
Postat av: Josie

Jajamen, det stämmer, den ÄR öppen!!! Hahaha =) Kunde inte låta bli.....

2011-06-10 @ 07:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0