SOL, VIND & VATTEN

Hallå där!!! Vilket fint väder vi har haft heeela helgen, fantastiskt! Nu hoppas vi att värmen är här för att stanna!
Har legat på stranden idag hela dagen, sedan blev det en inlines runda med lilla Anna! Det gick riktigt bra idag tycker jag! Sen skulle och Emelie gå en långrunda, vilket slutade med en TRE timmars lång runda! Tror ni att jag är slut eller? Svar: JA! Men herregud så skönt det känns......eftersom jag egentligen hade tänkt träna i morse,..men det blev inte så. Gjorde mig i ordning, traskade bort mot gymmet, och så är det STÄNGT??????? What da f*ck????? Varför är det inte öppet en söndag kl 10.00?? Vad tror dem egentligen? Alla är väl inte ute och super sig redlösa en lördag, så de inte kan träna söndag morgon?? ELLER?
Tycker det är grymt dåligt med såna öppettider, men jag får väl skylla mig själv som köpt kort där då?! Jaja!

Satte mig precis vid datorn, och nu känner jag hur mina ögonlock sakta pressas neråt, Ofrivilligt! Jag vill inte sova redan, sova kan man göra när man är död!
Men jag får väl lyssna på signalerna, och hoppa i säng nu!

Sov så gott

(En bild från när jag var i New York i vintras!!!!! =) =) Sweet memories.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0