Softarsöndag!!!!!

Hallå, nu är jag hemma igen! Shiiit vilken härlig helg jag har haft, kunde inte blivit bättre!!
Idag vaknade vi cirka 12, hehe, lite sliten var man allt..... sen så drog vi in till stan o käkade på 4Kök, gott! sen åkte vi o hälsade på min farmor, och efter det så tog vi en sväng till hennes syrra som bor i närheten, och hälsade på, var jätte mysigt! =)
Ja, mot stan blev det sen, och en sväng runt Donken! Mumsigt...
nu sitter jag hemma med magen full av mat, läsk och kakor...känner mig en aningens svullen, men det sover jag bort sen.
nu blir det snart bingen om jag ska vara ärlig...
och en annan sak, är det någon som har något tips på vart man köper ett bra elpiano till ett någorlunda bra pris? eller iallafall vilket märke man ska satsa på? Please, help me.....

Puss o kram

Just det! Vi hann svänga in på statoil och köpa ett par pilotbrillor också!!!!! Vad tycks?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0