Shopping!!!!!

Hej hej

idag har jag shoppat lite, ja faktiskt väldigt lite!! Hittade ett par söta shorts på HM, blommiga!! Dem blir nog fina nu när vädret tillåter shorts! =)

Var hos min pappa och hans fru idag och grillade lite, och så firade jag att hon fyllt år, hon fick schampoo o balsam, trisslott och en jättefin blommig sjal! Hon blev såklart jätteglad! Efter grillen så åt vi glass och suuupersöta pyttesmå jordgubbar från Skåne, så gott med jordgubbar!! =)
Sen så fick jag en underbar blommig filt av pappas fru, inte som hon hade köpt till mig...men hon skulle ge mig den för att jag frös, (vi satt ute), och då sa ja.... åååh vad fiin!!!!! Då sa hon att jag kunde få den!!!!! Lyllos mig!!

Här kommer bilder på shortsen och filten!
Trevlig kväll allihopa, hörs imon!!!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0