Regnstorm!!!!!

Kan man ens säga så?? Regnstorm? vet inte, men det lät bra... en kombo av regn och kraftig blåst!!!!!
Ja, det var ju mysigt i stadsparken tills det typ började spöregna....vi drog hem! )=
Trist på min lediga dag, men kan vara rätt skönt att bara vara hemma också, eller?! =)
Skulle hämta ut mitt pass också, men det var så lång kö så jag orkade inte vänta... det är ju ingen panik!

Nu sitter jag här hemma och njuter av att vara ledig, spelar lite piano, just nu håller jag på att lära mig Adele- Someone like you! Det går bra.....= )

Ska nog ta en lång promenad om det slutar regna någon gång!

Lägger upp lite bilder från parken idag, ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0