Min nya hårfärg!!!!!

God morgon på er! Nu har jag tagit en bättre bild på min nya hårfärg..... Jag trivs väldigt bra faktiskt, igår var det en chock eftersom jag varit så ljus i ett helt år nu, och till detta mörka!!!!! Men nu har jag vant mig, jag har ju faktiskt varit mörkare förr!!!!! =)

Igår färgade jag min kompis som var på besök från sthlm, och sen fick min frisörkompis Cissi då som jag sa färga mitt hår, vi var nog inte färdiga före kl 21.00. haha,
då var jag dödshungrig, så jag tryckte i mig max!! GOTT!! Sen tog Cissi och jag en låååång promenad på kvällen, så himla varmt och skönt! Vi var hemma typ 23.00!!! Men det var fortfarande hur skönt som helst ute!
Nu ska jag göra mig i ordning och dra till jobbet snart, hörs senare!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0