Kvällspromenad!

Japp, det stämmer, var på en lång kvällspromenad precis med min kära vän Enni! =) Riktigt skönt gåväder, det var ganska mycket folk som var ute o gick!
Nu är jag hemma igen, och jag ska försöka lägga mig i tid idag, för jag vill inte försova mig igen.. fattar inte hur det gick till? ringde klockan eller inte? kanske stängde jag av den i sömnen? I dont know..
men jag ska prova o lägga telefonen en bit ifrån mig, så jag blir tvungen att gå upp ur sängen och stänga av den, då finns det ju faktiskt ingen ursäkt!

Idag ringde dem från DHL, så imorgon kommer mitt efterlängtade piano, levererat till salongen! Vilken service! =)
Så min kompis Emelie ska hjälpa mig imorgon att lära mig spela lite, hon verkar sitta på en hel del kunskaper! Hehe

Nähe, nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen, ha en underbar kväll alla! '
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0