Krögers!!!!!



God morgon! Blev inget mobilbloggande igår som ni kanske märkte...
MEN jag hade tänkt blogga när jag kom hem, men då låg internet nere, och funkade inte på hela eftermiddagen/kvällen, men nu på morgonen så! Niiice! =)

Lägger upp bilder från igår kväll när vi var på Krögers, det var så mysigt att sitta där igår! Det var ju hur varmt som helst igår..synd att man inte var ledig.
Men jag hade en lucka på dagen igår, och då drog jag till Sofie och hennes lilla knodd Melanie!!!!! Hon är såå söt, och jag tror att hon gillar mig! Haha =)

Nu ska jag snart dra mig mot jobbet, för en lite kortare arbetsdag, kan tänka mig att jag slutar cirka tre eller fyra ungefär! GUTT!!!!! =)

Hoppas det blir lika skönt idag som igår! Puss o kram ha en underbar dag

Kia & Jag
SötAnna =)
Världens sötaste lilla flicka!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0