Kockelvan, Krögers, Vallen & slutligen Harrys!!!!!

Goddagens!!
Det blev en lååång kväll/natt igår! Först stylade vi och klippte några ff-spelare, sen drog vi mot Saluhallen och ställde upp våra goodiebags (50 st), och dem försvann fort kan jag lova! =)
Sen gick vi och provsmakade all mat som kockarna med ff-spelare tillagat, röstade och inväntade resultat! Den vi tyckte skulle vinna kom bara 3:a, men det var inte illa! Men smaken är ju som baken, delad!

Vid 5-tiden gick vi till Krögers, mötte upp Enni och sen kom även Elin! Satt där till typ 23.00, ganska länge med andra ord, blev några öl men även 2 strawberry daquiri! Finfint!!!!! =)

Efter mycket om och men, så drog jag och Elin till Vallen, då hade både Enni och Vahida avvikit! Vallen var inte mycket att hänga i julgranen, det var knappt nåt folk, kan bero på det dåliga vädret....men sen dök Ida upp, och vi drog vidare mot Harrys...Det var lite mer drag där om jag säger så!

Slutet gott, allting gott!! Det var sammanfattningsvis en trevlig och händelserik dag!
Nu ska jag snart åka och hälsa på min underbara brorsson! Myyysigt!
Hörs senare!

Puss o kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0