Hola

god morgon =)
I morse när jag steg upp längtade jag sååå efter kaffe, så jag gick ut i köket och skulle fixa lite, till min besvikelse så fann jag att Moa hade glömt termosen (kaffebryggaren) hos sin kompis!!!!! ÄNNU en gång! Det gjorde hon nämligen igår också! Åh vad underbart! En morgon till utan kaffe!!!!! )= Sitter och svär för mig själv! Tänk vad beroende man är av lite koffein så här på morgonkvisten! Aja, bara att bita ihop och vänta tills jag är på jobbet, då ska det drickas kaffe! Alltså det är inte så att jag just nu har värsta abstinensen, men jag VET att om jag inte dricker kaffe så kommer huvudvärken så småningom, och det minsann är INTE roligt!!!!!

Idag ska jag jobba igen, ska bli ganska roligt ändå, det är ju trots allt inget sommarväder idag, TUR DET! Annars hade jag nog mått dåligt, instängd på jobbet och allt! Sen så kliar det även i mina kreativa fingrar något enormt!
Men en annan kreativ sak som jag har snöat in på är att skaffa mig ett elpiano, eftersom jag älskar att sjunga, och jag älskar pianospel! Dock kan jag inga noter, men jag tänkte lära mig från grunden nu! Det är aldrig för sent, eller?!

Nähä, nu ska jag göra i ordning det sista innan jag drar mot jobbet! Hörs senare!
Ikväll ska jag nog träffa en kompis som kommer på besök från sthlm, trevligt, trevligt!!!!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0