Hey!

läget? det blev inga inlines idag inte.....skitväder! En annan gång kanske!
Har städat lite hemma nu, såg ut som faaan, för ingen av oss har orkat göra något, eller orkar och orkat, vi har inte haft tid heter det!
Efter jobbet gick jag in till stan en sväng för att vänta på Anna Banana som fortfarande jobbade, köpte mig ett par träningsbyxor, och lite smått o gott, får lägga upp bilder imon..... Sen så köpte vi hamburgare & pommes på kebabben, finfint!! Somande nästan efter det, men icke, vi gick vidare hem till mig och kollade igenom alla bilder vi tog, haha, fick sig ett o annat gott skratt!! Lägger upp några fulbilder här...måste nog gå o lägga mig nu, för imorgon blir det jobb igen. funderar på att gå o se Petter på vallen imon?! Skulle faktiskt va niiice.....

Sov så gott





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0