hahaha söta ni är!!!!!

vad trevligt att man iallfall vet att man har 2 flitiga läsare av min blogg!! LOL =)
är ju några stycken till, men inte så många kommentarer dock! =)

Anyways, tack Emelie för att du tycker att mitt linne är awesome!!!! hehe

Ja vet faktiskt inte riktigt lilla mamma, haha, jag funderar allvarligt på att bara vara hemma på midsommar.....men sånt kan ju ändra sig snabbt, jag kan vara ganska spontan! Vi får se =)
men det blir ju såklart strand på lördag!!!!! Så midsommar får ju bli lugnt hur som helst, vart jag än är.....

nu har jag gått en långrunda med en kompis, skönt! Är hemma nu och äter toast, det är typ det bästa som finns..toast med en maaasssaaa ost! Gott!!!!!

Ska snart hoppa in i duschen, och tona mitt hår lite...tycker att färgen släppt lite mycket nu, så jag ska bara fylla i lite! Det var ju rätt så ljust under, så det är inte så konstigt att det börjar lysa igenom!

Hörs eventuellt senare, annars imon

puss o kram

KAN NÅGON GÖRA NYA TOASTS TILL MIG????? DE ÄR SLUT.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0