Good morning sunshines!!!!!

Morgon igen och nya tag! I morse så fanns kaffebryggaren hemma igen, skönt! Fick faktiskt huvudvärk igår, vet dock inte om det beror på kaffet eller åskvädret som låg i luften! Eller min störda nacke som inte vill ge sig! )=
Nu har jag iallafall druckit en stor kopp kaffe, GUTT!!
Ska snart dra mig mot jobbet..... Det är fortfarande sjukt mycket att göra, och det är sååå skönt! Det är det bästa, när det är fullbokat, så man vet redan dagarna innan vad man har framför sig i veckan! Då är det lättare att förbereda sig mentalt, tycker jag!

Ikväll hade jag tänkt träna, men det blir nog inte så, jobbar till 18, sen kanske jag ska klippa o färga min kompis också, och då blir det ju ganska sent! Ska eventuellt få träffa hennes söta lilla chihuahua som hon har skaffat nyligen! Läääääängtar!!!!!

Nu måste jag dra mig, hörs senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0