Godnatt mina vänner!!!!!

Det har inte hunnit bli något bloggande idag, för det har varit fullt upp från morgon till kväll... Jobbat länge, sen hem och bokföra...och efter det så spelade jag lite piano, har typ lärt mig att spela Rihanna- Love the way you lie!! =) *stolt* Har ju aldrig spelat förr, så jag tycker det är ganska bra faktiskt! Nu ska jag bara lära mig att spela den lite snabbare och med mer taktkänsla kanske, det blir ju lite hattigt när man inte är så säker på noterna! Men skam den som ger sig!

Hur som helst, imorgon blir det jobb igen, så jag får nog snart hoppa i säng minsann.... vet inte vad som händer imon kväll, eventuellt en krögersvända efter jobbet kanske, eller så blir det bara en lugn hemma kväll, slappa lite kanske?! Är ju inte riktigt mig grej, även om jag skulle behöva det..

Jag var ute och gick med Cissi ikväll en sväng också, nja, sväng o sväng, snarare långrunda, det blev 1 o en halvtimme, det var nice...men nu känns det i ryggen! Haha, känner mig som en pensionär.. Man kanske ska byta yrke?!

Godnatt puss o kram SOV SÅ GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0