Godkväll!!!!!

Har varit dålig på att uppdatera idag känner jag, men det var ju så himla fint väder!! Vaknade klockan 7 av att min kompis ringde o väckte mig, trodde jag hade försovit mig igen, och fick värsta klumpen i magen, men nej, det hade jag inte!! Hon skulle bara säga att dem haft möte typ hela natten, och att hon inte pallade komma o fixa håret! Och jag hängde inte läpp för det, jag jublade och slumrade till i sängen igen, skönt att få sova!! Sen ringde mamma o väckte mig kl 12, BRA mamma! då kom jag ju upp, för det var superfint väder, så man kan inte ligga inne hela dan inte! Tror inte jag hade vaknat utan henne, hehe!
Iallafall så blev det ju en sväng ute igår, drog till krögers med Enni och tog en öl eller två, sen vidare mot Harrys, mötte upp Anna o kalle, sen kom det fler, och kalaset slutade kl 01, för då drog jag hem och sov! Orkar inte mer.....
Idag har jag solat hela dagen med Cissi, det var hur skönt som helst. Beställde pizza, sen blev det en promenad!! Sen drog vi hem till mig och kollade film, och ja, nu är det kväll igen!
Och imorgon är sista dagen jag jobbar för den här veckan, sen är man ledig i TRE HELA dagar, shit va nice! det blir sola som gäller i helgen, om det fortfarande är fint väder! HOPPAS HOPPAS!
Här kommer två bilder från igår,
natti natti


Jag och September (Anna) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0