God morgon

Yes, nu funkade det att lägga upp bilderna från strand!!!!! =)
Igår segade hela sidan, på alla sätt och vis, så fick ge upp det då!

Vaknade typ kl 5 i morse, och tyckte att det var lite väl tidigt, försökte somna om, gick upp vid 7, och tog en cigg, sen tillbaka i sängen och sov en timme..sen upp igen! Haha, och nu tänkte jag att ja får fortsätta hålla mig vaken!
Tänk att dygnsrytmen kan bli så fucked up pga en utenatt?! Suck

Jaha, nu verkar det ju som att denna veckan ska bli hur fin som helst....SÅKLART att den ska, när jag ska jobba heeela veckan?! Åååååh, jag hoppas det håller i sig över nästa helg, så man kan sola lite. Tycker att brännan lossnar mer o mer...haha jag ömsar skinn!

Efter jobbet idag så blir det nog en gå/joggingtur tillsammans med Emelie! Skönt ska det bli, eftersom i helgen (speciellt igår), inte rört sig mer än nödvändigt..... Nu känner jag att det är dags att komma igång lite igen! Gymmet nästa kankse?! =)

Ha en underbar dag allesammans, hörs senare! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0