Försovit mig!!!!! Hjääääälp!

shit, jag har försovit mig, jobbigt läge!!! TUR att det var en nära vän som skulle komma till mig klockan 8 och ingen annan!! Jag skäms rejält! Telefonen ringer 5 över 8, och hon undrar var jag är? Ja ba vad är klockan??? Hon: 5 över 8, jag; aaaah paniiiik...och så springer jag upp som en yr höna och vet inte vart ja ska börja, sen inser vi båda två att jag kommer aldrig hinna fixa hennes hår nu ändå! Hon är typ svarthårig och vill ha blont, och det tar sin lilla tid!!!!! Men jag känner mig som en stor idiot!

Så nu kommer jag väl känna mig stressad hela dan! Det värsta är att jag sa till henne igår, du får inte försova dig, för jag går inte till jobbet vid 8 och så är du inte där!!!!! Och sen är det JAG som försover mig, vilken mupp jag är!
Jag får försöka klämma in henne en annan dag, eller typ ikväll efter 19 om hon kan! ÅÅÅÅH
Dålig start på morgonen!

Hörs senare, nu ska jag dricka kaffe !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0