Fickparkering!!!!!

Hahahaha, igår så var jag och Emelie på maxi och handlade lite innan vi drog hem till mig då, men det var bara det att det fanns EN parkering på hela gatan, och det var en fickparkering...(som förvisso hade rymt MINST 2 bilar....)
hahaha...

emelie: näää, men ja kan inte fickparkera
jag; jooo men kom igen nu...kör upp bredvid den andra bilen....
(jag snurrar på ratten, samtidigt som hon gasar järnet....)
jag: men för helvete emelie, inte så fort...
emelie: hahahahaha
(o samma visa igen.., men hon lyckas parkera med ena däcket på trottoarkanten)....=)
emelie: näää, nu får du ta över
(hoppar ur bilen)
jag hoppar in, lägger i gasen i botten (bokstavligt talat), och får motorstopp hahahaha
emelie dör av skratt utanför.....
jag tror jag får motorstopp 3 gånger, men mest på grund av att emelie står och psykar mig samtidigt hahahaha
lyckas till sist fickparkera iallafall!!!!!

Kände att jag var tvungen att berätta denna lilla incident som för andra kanske verkar smått idiotiskt och talanglöst, hahahaha, men heeey?, det var ju roligt! =)
jag bjuder på den.....

nu sitter jag med mitt morgonkaffe och har bokfört lite, tagit ut lön och sånt där som man måste göra! Så nu är plånkan välfylld!! Haha I WISH!!!!!

Ja just det, det är ju midsommar imon också, har fortfarande inte bestämt mig, men antagligen hänger jag på mamma och Co, jaa mamma, du hade rätt! Grattis! =)

See you later alligators!!!!!


Kommentarer
Postat av: bästaste fickparkeraren!

Haha fin historia du har skrivit :) men jag är ju en gud på fickparkering och du är gud på MOTORSTOPP hhahhahahahaha

2011-06-23 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0