Brännboll!!!!!

Tja tja!
Har varit dålig på att uppdatera, men det får jag skylla på det fina vädret! Fullt upp hela tiden! Men jag har faktiskt mobilbloggat, men på något konstigt vis så har det inte dykt upp! Får kolla upp det!
Igår var iallafall jag och anna o mamma o solade på öland! Mysigt! Det var såå varmt, men nu har man fått lite färg iallafall!!!!! =)
Sen så drog jag och spelade brännboll med ett 30-tal personer, hur roligt som helst! =)
För att sedan dra vidare till Harrys, gick dock hem rätt tidigt! Men det var helt okej! Nu bär det av till stranden igen, uppdaterar mer ikväll! Lägger upp lite bilder!

Kram Kram

På väg mot brännbollen!!
Gör mig i ordning efter brännbollspasset! Hehe
ON THE DANCEFLOOR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0