Utvilad!



Good morning sunshines!!!!!
Vaknade i tid idag, ingen försovning, tur det! =)
Blev ingen film igår, för Moa o hennes kille hade hyrt en film dem skulle se, någon actionrulle, som jag inte föredrar! Så jag gick faktiskt och la mig, vilket jag nog gjorde rätt i! Känner mig ganska utvilad idag faktiskt! Kanske inte ser ut så, men jag är faktiskt det! Haha

Nu ska jag snart till jobbet, är själv idag så jag hoppas inte det ringer överdrivet! Det brukar annars ringa en hel del just måndagar.....och jag har fullbokat idag!

Sen ikväll ska jag hem till pappa och mata kissen, sista gången, för dem kommer hem ikväll!!!!! =)
Annars händer nog inte så mycket, säkert en långpromenad.....

Ha en underbar dag! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0