trött

hej hej
är lika trött idag som jag var igår, gick dock och la mig typ halv elva, vilket är ganska tidigt för att vara mig...så nu kanske man blir lite piggare framåt dagen!
Ikväll händer inte mycket, eventuellt ska jag med Vahida hem, för hon är ensam hemma =) Vilket innebär vinkväll kanske? Manfritt och barnfritt!

Ska snart dra iväg till jobbet, och efter det så blir det Steve, (kissen), som jag måste mata lite! =)
Sen får vi helt enkelt se...
jo jag funderar på att köpa en liten minidator till företaget, och en extern hårddisk, är det någon som har ett bra förslag???? Please, help! Jag kan inte så mycket om datorer.....

gotta go, ha en underbar dag puss o kram

Så här känner jag mig idag  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0