tråkväder.....

god morgon!
Vilket härligt väder vi har fått, regn...)= Buhuuuu
ska snart jobba ändå, så det kvittar, det är värre om det är toppenväder och jag är instängd på en salong i 8 timmar...inte kul!
Men imorgon är jag ledig, japp, jag tog mig friheten och strök mig en dag, bara sådär, utan anledning.. Härligt! Det är skönt att vara egen företagare ibland!
Hur som helst, imorgon på min lediga dag tänkte jag och Enni åka till Ölands Djurpark, så mysigt! Jag bara älskar att gå och titta på alla djuren, dem är så underbara! =)

Igår kväll tittade jag på film med min sambo och hennes kille, vi såg "Just go with it", med Jennifer Aniston och Adam Sandler... rolig film alltså, rekommenderas starkt!!!!! =)

nä nu måste jag gå och göra lite nytta! Hörs senare

puss o kram

Jag och min kära Enni !!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0