Sol

hej, har solat hela dagen, eller nästan, iallafall 3 timmar. =) nu är man lite brunare igen, känns skönt! =) det släpper ju så himla fort!

Igår hade jag ju som sagt myskväll med Vahida, jadu, hon färgade mitt hår, och kollade hon tv och jag datorn, sen skulle vi se en film som började på tvn, a christmas carol! Har sett den innan, men den är så sjukt bra! Älskar Disney filmer! Men jag somnade inom cirka 10 minuter, och vahida likaså! Hon vaknade dock när filmen var slut, och vågade inte väcka mig, haha... jag vaknade kvart över 3 på natten och gick och la mig i sängen! Så i morse var jag ganska sliten om man säger så, hehe..

nu sitter jag här och dricker lite vin, och väntar på att elin ska komma. ska nog fixa Moas hår också, innan hon drar iväg på partaj! ja, och mig själv också, jag är inte riktigt färdig!

Och senare ikväll blir det nog bistro bar, ska iallafall möta upp tjejerna innan...med tjejerna så menar jag Maria, Jenny & Åsa, de tre musketörerna!!!!! Får hoppas att Enni hakar på efter hon har jobbat!

Ha en underbart trevlig kväll nu !!!!! =) Puss o kram

Bild på mitt nya linne, I like!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0