Promenix





Så här glad är jag nu!!!!!

jo, jag och min älskade vän Anna har varit på långpromenad, i en timme! Det var skönt, men nu värker det ända in i märgen..... hahaha
Nu ska jag nog sätta mig och spela lite piano, det är så avkopplande! Tänkte jag kanske skulle lära mig en ny låt..... är det någon som har ett bra förslag????? Please!!

Har inte hänt så mycket idag, förutom att jag har jobbat.. gjorde en färg idag som blev underbar! Är så nöjd med resultatet, och det känns alltid lika underbart när det går som man vill och har tänkt sig!

En annan rolig sak idag var att Angie, en gammal vän som jag inte träffat på typ ett år eller mer, kom och hälsade på! Det var hur roligt som helst, bestämde oss för att ta strand nån gång i sommar! =)

Nähe, nu ska jag bege mig från datorn.....
Ha en trevlig kväll
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0