NELLY-REA!



OMG!!!!! Nelly har världens jävla rea, och så sitter jag här hemma och måste spara pengar! Synd om mig faktiskt! Hahaha Jag vill också shoppa....)=
Men jag fick iallafall en ursnygg/söt topp av Helena häromdagen, som ni ser på bilden, som för övrigt har sämst skärpa EVER, ni får nöja er med den.....
Visst var den fin? =)

Idag blir det jobb igen, ska sen se om jag hinner hämta mitt pass innan dem stänger..... Vet inte när polisen stänger faktiskt? Sen ska jag in till stan och försöka hitta en present åt lilla Enni som fyller hela 25 år! Stor tjej nu! Haha=)

Ha en bra dag alla!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: /K

alltså man bara.. WOW!

2011-07-22 @ 11:03:32
Postat av: Josie

Haha du e rolig =)

2011-07-22 @ 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0