Myskväll hos Vahida!!!!!

God kväll, sitter hemma hos Vahida och surfar lite. hon har färgat mitt hår, som verkligen behövdes en retouch!! =) nu kollar hon in twilight, och jag grejar med en egen sida på Facebook för vår salong.
Gillar INTE twilight, men ja gillar ju typ ingenting som går på tv, ingen nyhet kanske!

Idag har jag haft en bra dag faktiskt, mycket att göra på salongen, men det har flytit på i ett bra tempo! Sen drog jag och Vahida in till stan, var tvungen att köpa ett linne som det står Nirvana på, min kompis hade köpt ett sånt, och jag kunde inte motstå! Lägger upp en bild så fort jag har möjlighet....Och ja, jag gillar Nirvana om ni nu trodde något annat! =)
Förresten, när vi skulle ta bussen hem till Vahida (eftersom hennes man är iväg med barnen och har bilen, suck) haha, så gick jag före vahida in på bussen och satte mig, så sa busschaffören: hon åker på halv eller??? Vahida: hahahahaha, nääää, d gör hon inte.. busschaffören: nähä, nä, det är inte så lätt att se... Jag ropar bak ifrån bussen: jag åker på halv, lätt!!!!! haha, nä men man får väl tacka, jag tar det som en komplimang!!!!! =) tyckte jag var roligt! =)

dricker lite vin, o äter chips för tillfället, blir en lugn och härlig fredagkväll, och sen nannar jag hos Vahida!

Sov så gott alla, och ha en underbar fredag Puss puss
Nu är håret lite mörkare, snyggt eller??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0