Mår illa.....

hahahaha, jag mår illa som faan, vi åkte karusell, och jag klarar inte saker som snurrar, haha =) men det var det värt.. vi åkte faktiskt en karusell två gånger, och det var väl den enda som var till för oss "lite äldre" om man säger så..
Sen åkte vi radiobilar, simulator och spöktåget! Hahaha =) Shit, vad roligt vi har haft det! =)=)
Men jag mår illa, och det gör Enni också..
vad många mysiga djur vi har sett, skulle kunna bosätta mig på ölands djurpark, bara för att få se dessa underbara skapelser varje dag.
lejonen hade små söta bebisar....vi stod bakom gallret och tittade på dem, och då kommer både pappan och mamman och ställer sig typ en halv meter ifrån oss, och myser med varandra... alltså, jag lovar, även om det är elstängsel och högt galler emellan så gjorde jag nästan i brallan..... HAHA

så var det en liten apa som satt bakom ett galler och stirrade på oss, sen helt plöstligt kissar han, bara rätt ut!!!!! Fy fan vad otrevlig! hahaha men söt var han allt.....
inte nog med det, gick bort till babianerna...ja, och dem satt med dongen ute allihopa typ, haha, och vad gör inte den då? jo, den kissar den också? jag tror inte dem tyckte om oss... Klart, vad skulle man själv tycka om man satt i bur och en massa jobbiga människor stirrade ut dem hela dagarna, och skrattar åt dem dessutom.. Inte OKEJ! =)

Här kommer iallafall lite bilder, nu är jag helt slut, ska vila!
Puss o kram

Kissapan
me and the GIANT turtle =)
Enni rider
jag rider
andra kissapan =)
fin tiger
den roliga karusellen =)
enni kör radiobil
och ja också =)
trött
på väg hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0