Liseberg

Ja, nu har jag fått dille på att åka karuseller, och planerar för fullt att åka till Liseberg inom en snar framtid! Det blir jag, Enni, Anna och Emelie! Wiiihooo!!!!! =) Kommer bli så jävla grymt!!!!! =)
Dem har ju fått en ny attraktion som heter AtmosFear, som ser helt sjukt läskig ut! Jag vet att jag kommer gråta i kön, när jag står och väntar på min tur, men att jag envist ändå kommer att sätta mig på den, och sen inse när jag är där uppe, 146 meter över havet, att VA FAN HAR JAG GETT MIG IN PÅ? JAG KOMMER DÖ!!!!!
Ja, det är så det brukar gå till! Har en sån här sjuklig tvångstanke att jag bara MÅSTE göra det, stört eller?!
Vad är det som gör karuseller så himla roligt, fastän det känns som man gjort sitt livs sämsta val när man väl sitter? Det kan man undra... adrenalinkick FOR SURE!

Idag har jag iallafall haft en stressig dag, jobbat till 19, gått hem till pappa och matat, gosat och släppt in katten.. gått hem, bokfört, lagat mat, fixat med tågbiljetter till Kastrup! Nu sitter jag här, trött som attans... ska sätta på Blades of glory nu tror jag, och försöka se färdig hela filmen för en gångs skull! Om jag inte somnar....

Sov så gott puss o kram

Blir en gammal bild, då jag inte är fotograferingsbar idag! Haha
Jag och min älskade Anna !!!!! =) vad vi gör? Inte vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0