Läggdags snart?!

Hej
Nu har jag gått långpromenad med Enni! Det var sååå varmt, och jag trodde jag skulle dö av törst, köpte ändå med mig en vattenflaska, men den svepte jag på två röda..... =)

kom hem för en stund sen, och har hunnit dammsuga, diska, slänga sopor och torka av lite bord..... Och duschat! Nu känns det bra! Nu blir det bara chill framför datorn.....eller kanske jag ska hinna se den där jäkla filmen som jag aldrig hinner se. Vet inte, för jag börjar 8 imon, så det kan vara ganska skönt att komma i säng i tid.

Njut nu av resten av veckan, med sol och bad, ni som kan! Själv ska jag stå instängd i en salong i en vecka.....BUHU!!!!!! Men snart är det dags för liseberg, ska bli sjukt kul!

Sov så gott Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0