Kommentera!!!!!

God morgon

gud vad ni är dåliga på att kommentera!!!!!
Gick nyss upp, sitter och dricker mitt morgonkaffe! =) Jag tog faktiskt ledigt igår också, var dock dålig på att uppdatera gårdagen som ni kanske märkte! Jag chillade nog hela dagen, fast tog en långrunda med Emelie på eftermiddagen/kvällen! Sen drog vi till Maxi, köpte ett kilo lösgodis var, drog hem till henne och kollade första säsongen av Sex & the city! Jag bara ÄLSKAR den serien! =)
Vi får se när nästa säsong blir av, hon har ju hela boxen! Åh, vad jag önskar att jag också hade det! Ska investera i det längre fram tänkte ja..... man kan aldrig se för mycket av dem avsnitten!

Idag blir en lång jobbardag, börjar halv 10 och slutar cirka 19.
Hade tänkt gå på marknaden men det blir det ingen tid över till idag, kanske imon?!
Är det någon som ska på kalmar marknad????? =)
Ha en underbar dag nu! Puss o kram

Trött tjej!

Kommentarer
Postat av: Helena Marklund

Nu kommenterar jag!!!

Söt flicka i blå blus. Säkert söt i rosa också.

Må så gott

Kram

2011-07-21 @ 21:54:36
Postat av: Josie

Haha, tack söta du! Och jättetack för den fina fina rosa blusen jag fick av dig! =) Imorgon laddar jag upp bild på den! Kram

2011-07-21 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0