Im addicted!!!!!

DESPERAT??!!
THATS MORE LIKE IT!!!!!

Igår var ju min brorson på besök, och han är världens underbaraste! =)
Hade det inte varit så att jag gärna vill hålla mig sams med min släkt och lille Olivers, så hade jag kidnappat honom! För lääänge sen, han är så gooo!

Idag har varit en ganska stressig dag, jobbat till halv sex, och sen hem, bytte om, och tog en powerwalk med Enni! Skönt! Sen ringde en tjej om en lägenhet, som jag då är ute efter, så jag gick hem fort som attans, bytte kläder, hoppade upp på cykeln, kollade in lägenheten......sen mot Maxi för att köpa kaffe, trodde aldrig jag skulle säga det här men: jag klarar mig inte utan kaffe på morgonen, det är ett faktum! Inget kaffe= Huvudvärk! Så var det sagt, jag erkänner, Im addicted!!!!!
Tror nog att alla mer eller mindre är beroende av något här i livet..... Vissa saker är väl mindre bra än kaffe kanske?! Eller vad säger ni? Jag tycker iallafall att min last är en bagatell jämförelsevis med mååånga andra!

Nog om det, fortsättning....sen efter maxi, cyklade jag hem till pappa, för jag är kattvakt, och släppte in kissen och gav honom mat, kelade lite...osv osv.. sen hem, bokföra, föra över pengar, japp, sen var det klart! Och nu är klockan halv 11..... Nåväl, snart är det läggdags! Upp tidigt imon, och sen bär det av mot Ölands Djurpark!
Trevlig kväll Puss o kram

Lilla Oliver Är han inte sötast av sötaste??!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0