20110727

hej alla glada!!!!!

min paj blev helt sjukt god, och alla som fick smaka var nöjda! =)
så jag får nog ta mig en runda igen och plocka blåbär, så jag kan göra en paj till! Det räcker ju inte så långt...man behöver ungefär en halv liter till en paj, och det tar tid att plocka!
Kanske skulle skaffa en riktig blåbärsplockare, haha, det ska tydligen finnas.....

sitter här och försöker göra en header, men bloggen krånglar idag och vägrar ladda upp bilder..
så jag antar att jag får vänta tills senare och prova igen!

Nu är det fullt ös på jobbet igen, och jag har massor att göra, KUL!

Längtar sjukt mycket till måndag, när vi ska åka till Liseberg! Det börjar närma sig.. börjar redan nu få ångest över atmosphere! =)

Ha en underbar dag
puss o kram

Jag och mitt morgonkaffe =)

Kommentarer
Postat av: emelie

skulle ni åka nu? nice:D

2011-07-27 @ 20:55:34
Postat av: Anonym

Klart vi ska åka! Men det blir andra passagerare! Haha =) åker på måndag....Jippie!!

2011-07-27 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0