20110725

God morgon
är ungefär lika trött idag som jag var igår! haha
sitter nu och försöker vakna till liv med mitt morgonkaffe..... =)
Igår kväll kom ju emelie som sagt, och vi såg BAKSMÄLLAN 11, hon lurade mig och sa att hon inte hade den filmen, men det hade hon som sagt, så jag blev asglad! Sjuk film, men helt klart värd att se! =)
Så hade hon köpt med sig en stor marabou, och två tom&jerry påsar, söt! Kändes som när man var litet barn, och fick lördagsgodis! Haha =)

Vill tillägna en liten tanke åt Amy Winehouse, hon var grymt duktig, och en av mina favoritartister! Men som togs ifrån livet alltför tidigt, tragiskt.....
Här kommer mina favvolåtar med henne..... kunde inte bestämma mig för bara en..... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0