Love songs

tjaaa =)
nu har jag jobbat, varit och handlat på Maxi, kommit hem, satt igång med middagen...som fortfarande står i ugnen. =) jag gör köttfärslimpa med kokt potatis och brunsås, och sen såklart gelé!!!!! =) Mumma, vad gott det kommer bli! Jag har bannlyst Cissi från köket, för jag vill inte att hon ska veta vad jag gör! Så hon gick och tog sig en tupplur, skönt! det förtjänar hon.
Så om en stund när maten är färdig ska jag väcka henne, så ska vi avnjuta maten! =)

I övrigt så är jag totalt slutkörd, haha, ska sätta mig med bokföring sen och fundera lite på hur mycket lön jag ska ta den här månaden! Alltid lika roligt....INTE! Så svååårt!

igår gjorde jag en love song lista på min spotify premium, =) det är ju den man kommer lyssna på nu haha
jaaaa jag vet att jag är en tönt! en sucker för lovesongs....hahaha

Ha d gott så länge, höres snart
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0